We leven in tijden van digitalisering, steeds meer en meer dingen die eerst niet online konden, gebeuren nu wel online. Corona heeft dit proces natuurlijk versneld, en nu kunnen we er allemaal eigenlijk niet meer omheen. Op school krijgen kinderen Chromebooks en tablets om mee te werken, we schrijven geen brieven meer om te communiceren maar e-mails, we boeken geen vliegtickets meer door naar een reisbureau te gaan, maar dat doen we gewoon online. Allemaal voorbeelden van dingen die vroeger gewoon anders werkten.

Ook wij van DigiReceptie gaan mee met de tijd, en wij hebben speciaal voor bedrijven met veel bezoekers een heuse virtuele receptie ontwikkeld. Wij vinden dat de standaard taken die een receptionist doet eigenlijk ook gedigitaliseerd kunnen worden. Op die manier kunnen de mensen achter de balie zich veel beter richten op de dingen die echt aandacht nodig hebben. En dat is nog maar één van de voordelen die onze digitale bezoekersregistratie met zich meebrengt. Wij hebben namelijk een systeem ontwikkeld waarmee je op een professionele manier jouw bezoek kan uitnodigen. Het voert het verplichte covid-check gesprek automatisch met de bezoeker. En dan nog heel belangrijk, ons systeem voldoet aan alle eisen die de AVG, de GGD en de ISO-wetgeving stellen. Dat is wel heel belangrijk, want daardoor weet je dat jouw gegevens en die van jouw bezoekers gewoon veilig staan. Zeker in deze tijden is dat natuurlijk wel een prioriteit. Wij hebben de software ook zo ingesteld, dat onze software probleemloos kan worden gekoppeld aan jouw huisstijl en jouw eigen systeem. En tot slot is ons systeem gewoon heel handig in het geval van calamiteiten, want je hebt dan precies een overzicht van wie er allemaal in jouw pand is op dat moment. Dat is natuurlijk mooi meegenomen! Ben je benieuwd wat wij van DigiReceptie nog meer voor jou kunnen betekenen? Neem een kijkje op onze website!